آکادمی آرتامن | آموزش ترید ،ارز دیجیتال و فارکس

۰ تومان
0

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

تمایل به سرمایه‌ گذاری و کسب درآمد از منابع مختلف روزبه ‌روز گسترده‌ تر می شود و بدین سبب سیل عظیمی از افراد تمایل به فعالیت در بازار های مالی جهانی دارند. بروکر های زیادی در بازار فارکس وجود دارند و انتخاب یک بروکر مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

بروکر چیست؟

داشتن یک بروکر قابل اعتماد و توانمند می ‌تواند به موفقیت شما در عرصه‌ های مختلف تجارت آنلاین کمک کند. موسسه واسط بین خریدار و فروشنده که شرایط معامله را تعیین می کند، بروکر نامیده می شود. در بازار فارکس بروکر پلتفرمی است که سرمایه گذاران با ثبت ‌نام و استفاده از خدمات آن، معاملات خود را انجام می دهند. تقریبا می توان گفت که بروکر ها شبیه همان کارگزاری های بورس ایران هستند که با ثبت نام در آنها و گرفتن کد بورسی می توان به معامله پرداخت و این روند در بازار فارکس نیز در جریان است. اکنون که با ماهیت بروکر آشنا شدیم می توانیم به بررسی بروکر آلپاری بپردازیم.

 

آشنایی با بروکر آلپاری

 

شرکت آلپاری در سال 1998 در کشور روسیه تاسیس گردید و یک پلتفرم تجارت مالی آنلاین است که در گستره جهانی فعالیت می کند و کاربران ایرانی فراوانی دارد. آلپاری در سال 2004  امکان استفاده از اپلیکیشن محبوب متاتریدر را برای کاربران خود فراهم کرد. این شرکت با ارائه شرایط بسیار مناسب جهت اجرای معاملات، بهره‌ مندی از تکنولوژی روز دنیا و تجربه موفق در خدمت ‌رسانی غیر قابل رقابت به مشتریان، هر آنچه معامله ‌گران موفق به آن نیاز دارند را در اختیار آنها قرار می‌دهد. حساب های استاندارد، نانو، ECN و Pro ECN با بالاترین سرعت و کمترین اسپرد در اختیار مشتریان قرار گرفته است. شما حداقل با یک دلار سپرده هم می‌توانید کار خود را شروع کنید ؛ حتی می‌توانید یک حساب دمو در این سایت ایجاد کرده و همه چیز را تست کنید. آلپاری قادر است که سطوح مختلفی از معامله را در خود جای دهد و این روند، برای افراد با تجربه و مبتدی کاملا مناسب خواهد بود.

بخش فارسی در وب سایت آلپاری برای کاربران فارسی زبان ایجاد شده تا به راحتی بتوانند از خدمات لازم در این بروکر بهره ببرند. پاسخ‌ گویی سریع، در دسترس بودن پشتیبانان و سرعت بالای ارتباط از ویژگی‌ ها و مزایای بروکر آلپاری در این بخش است. بروکر آلپاری انواع روش‌های واریز و برداشت را برای مشتریان خود در دسترس قرار داده تا مشکلات کاربران را به حداقل برساند ؛ از جمله این روش‌ها می ‌توان به واریز و برداشت ریالی با استفاده از Bitcoin، Top Change،money Web، پرفکت‌ مانی، نتلر و اسکریل اشاره داشت.

 

 

بررسی رگولاتوری آلپاری

رگولاتورها شرکت‌ها یا سازمان‌هایی هستند که موظف ‌اند کیفیت معاملات در بروکرها را بررسی کنند. آلپاری دارای رگوله FSA است. این بروکر تا به حال دچار هیچ مشکلی نشده و همیشه سعی کرده فعالیت‌های خود را به ‌صورت شفاف ارائه کند و طبق استاندارد ها و قوانین بین‌ المللی فعالیت کند که این امر باعث اطمینان بیشتر مشتریان شده است. در طول سال‌ها بروکر آلپاری موفق شد چند تأییدیه از نهادهای رگولاتور دریافت کند و جوایز زیادی به دست آورد و هم جوایز و طرح‌ های تشویقی بسیاری برای کاربران خود در نظر گرفت. علاوه بر این  بروکرهایی که توسط سازمان‌ های رسمی تنظیم شده ‌اند، قیمت‌ های بازار را دستکاری نمی ‌کنند و هنگامی که درخواست برداشت وجه از آلپاری را داشته باشید، همین شیوه درست رعایت خواهد شد.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

مزایای بروکر آلپاری

 

  • مناسب برای افراد مبتدی و حرفه ای
  • وجود وبسایت و پشتیبانی فارسی
  • پشتیبانی از متاتریدر4 و5
  • امنیت بالا به دلیل ذخیره سرمایه شما در حساب های مجزا و کار با بانک های معروف
  • روش های آسان برای انتقال پول در 24 ساعت
  • بیش از 22 سال سابقه فعالیت

معایب بروکر آلپاری

  • سابقه ورشکستگی در چند شعبه مختلف از جمله انگلستان , آمریکا و نیوزلند
  • گزارش مشکلات موقتی در نمودار ها
  • اسپرد های نسبتا بالا در برخی از جفت ارز ها

 

نحوه ثبت نام و افتتاح حساب در بروکر آلپاری

برای استفاده از خدمات آلپاری به یک فیلترشکن معمولی با امنیت بالا نیاز دارید اما باید ذکر کنیم که خود بروکر آلپاری محدودیتی برای استفاده ایرانیان از آن ایجاد نکرده بلکه این محدودیت توسط کشور ایجاد شده است.

وارد سایت alpariforex.org شده و با انتخاب گزینه زبان فارسی اقدام به ثبت نام کنید.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

با کلیک روی تب ثبت نام اطلاعات خواسته شده را در فیلد های مربوطه پر کنید.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

دقت کنید که تمامی اطلاعات را به زبان انگلیسی و به طور صحیح وارد کنید که در مرحله اهراز هویت مشکلی به وجود نیاید.

در این مرحله کشور تابعیت خود و شهری که در آن زندگی میکنید را قید می کنید.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

 

در این مرحله به انتخاب خودتان از طریق پیامک یا ایمیل کدی به شما ارسال خواهد شد و آن را در کادر مربوطه وارد خواهید کرد.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

در این مرحله پسوردی را برای پروفایل کاربری خود انتخاب میکنید.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

برای فعالیت های پرداخت و برداشت از حساب آلپاری خود حتما باید مدارک احراز هویت خود را برای بررسی ارسال کنید. برای احراز هویت در بروکر آلپاری از تب «حساب من» گزینه «ارسال مدارک» را انتخاب کنید سپس یکی از مدارک مانند کارت ملی، پاسپورت، کارت اعتباری، گواهی ‌نامه و… را انتخاب کرده و با اسکن تصویر آن، فایل را به بروکر ارسال کنید. توجه داشته باشید که عکس آپلود شده باید یکی از انواع PDF، Doc x، Doc، PNG، TIFF، GPEG یا GIF و حداکثر 5 مگابایت باشد.

 

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

برای معامله در متاتریدر باید حساب کاربری خود را ایجاد کنید ؛ به این منظور اگر بخواهید جفت ‌ارزهای فارکس، فلزات یا CFD ها را معامله کنید، باید گزینه اول را انتخاب کنید و در صورتی که قصد انجام معاملات آپشن را داشته باشید، می‌ توانید روی گزینه دوم کلیک کنید.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

 

با کلیک روی افتتاح حساب ، صفحه ای باز خواهد شد که نوع حساب خود را انتخاب خواهید کرد. اگر گر شما یک معامله‌ گر حرفه ‌ای باشید ، می‌توانید نوع حقیقی را انتخاب کنید، اما در صورتی که به ‌تازگی فعالیت در بازار فارکس را آغاز کرده ‌اید، بهتر است نوع مجازی را انتخاب کنید. سپس یکی از زیرمجموعه حساب‌ هایی که برای هر روش وجود دارند، مثلاً استاندارد، ECN و… را انتخاب کنید. توضیح مختصری از هر حساب را می‌توانید در ستون سمت راست تصویر مشاهده کنید ؛ برای مثال حداقل مبلغ برای افتتاح حساب مشخص ‌شده چقدر است، اسپرد، پلتفرم مخصوص و دیگر ویژگی‌ ها از اطلاعاتی هستند که می‌ توانید در ستون سمت راست مطالعه کنید.

ارز مورد نظر خود را نیز انتخاب کرده و با این انتخاب موجودی، سود و زیان شما برحسب همان ارز (دلار آمریکا و یا یورو) مشخص می‌شود. پس از کلیک روی گزینه افتتاح حساب صفحه جدیدی برای شما باز خواهد شد که اطلاعات حساب معاملاتی شما برای استفاده در متاتریدر در آن قرار گرفته است.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

 

روش های واریز و برداشت در آلپاری

واریز سرمایه به بروکر آلپاری

امکان فعالیت در بازار فارکس و بازارهای جهانی به ‌وسیله ریال ایران وجود ندارد؛ به همین دلیل برای آنکه بخواهید مبلغی را به بروکر خود واریز کنید، نیاز به یک برنامه جانبی دارید. صرافی‌ها همین کار را برای شما انجام می‌دهند.

پس از افتتاح حساب با اسکرول کردن صفحه به پایین بخشی برای انتقال وجه وجود دارد که نوع انتقال را به واریز وجه تبدیل میکنید و در کادر بعد باید یکی از پلتفرم ‌های واسط برای واریز وجه را انتخاب کنید که ما به ‌دلیل انجام عملیات بدون کارمزد و امنیت، تاپ چنج با نام اختصاری TC Pay را انتخاب می‌کنیم. در بخش بعد باید یکی از حساب های خود را انتخاب کنید که سرمایه به آن منتقل شود.

 

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

 

در این مرحله باید مبلغی را که قصد دارید به بروکر واریز کنید، وارد کرده و توجه داشته باشید که باید همین مبلغ یا بیشتر از آن را در صرافی تاپ چنج هم داشته باشید که بتوانید واریز را انجام دهید. فیلد بعدی به طور خودکار پس از انتخاب مبلغ واریزی پر می شود سپس اگر احراز هویت خود را انجام داده باشید، در این مرحله باید روی گزینه سبزرنگ ادامه کلیک کنید و اگر احراز هویت خود را تکمیل نکرده باشید، باید شماره پاسپورت یا کد ملی خود و سپس تاریخ تولدتان را به میلادی در این کادرها قرار داده و سپس روی گزینه «ادامه» کلیک کنید.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

در این مرحله باید تأیید کنید که اطلاعات همچون مبلغ واریزی، حساب مبدأ و مقصد و… درست هستند. همچنین اگر گزینه «ذخیره به‌عنوان قالب پرداخت» را انتخاب کنید، می‌توانید یک نسخه از اطلاعات پرداخت را داشته باشید. پس از مطالعه اطلاعات و اطمینان از صحت آن‌ها باید روی گزینه «انتقال وجه» کلیک کنید.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

 

پنجره باز شده به صرافی TC Pay متصل است. در این مرحله باید نام کاربری (ایمیل) و رمز عبور خود برای تاپ چنج را در دو کادر موجود در بخش Login تاپ چنج وارد کنید و سپس روی گزینه Login کلیک کنید.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

ایمیل ارسال شده را در کادر باز شده وارد کرده و روی گزینه Verify کلیک کنید. حال که به حساب خود در TC Pay متصل شده‌اید، در بخش اول باید کیف پول خودتان که می‌خواهید مبلغ مورد نظر را از آن واریز کرده، انتخاب کنید و در بخش دوم نیز اطلاعاتی مانند مبلغ و کارمزد را مشاهده کرده و درصورت تأیید روی گزینه Pay کلیک کنید.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

برداشت سرمایه از بروکر آلپاری

برای برداشت وجه نیز با انتخاب انتقال وجه و TC Pay نوع انتقال را روی برداشت وجه قرار داده و حسابی را که می خواهید از آن برداشت کنید را انتخاب میکنید.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

مبلغ مورد نظر را وارد کرده و بروکر آلپاری با توجه به مقصد دریافت سرمایه و مبلغی که وارد کردید، مبلغ نهایی را که در مقصد دریافت خواهید کرد، به شما نشان خواهد داد.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

پس از انتخاب روش دریافت کد حالا باید روی دکمه «ارسال کد» کلیک کرده و کد دریافتی را در کادر مربوط وارد کنید و در سپس روی گزینه انتقال وجه کلیک کنید.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

با کلیک روی لینک ارسالی از طرف الپاری مراحل برداشت را ادامه خواهید داد و در پنجره باز شده نام کاربری و رمز عبور را وارد خواهید کرد. پس از اتصال به صرافی تاپ چنج، حالا باید یکی از کیف پول‌های خود در صرافی را از بخش اول انتخاب کنید و با مطالعه اطلاعات داده ‌شده و سپس کلیک روی گزینه Pay کار انتقال را به پایان برسانید.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

کد ارسال شده را در کادر باز شده وارد کرده و روی Verify کلیک کنید تا مراحل برداشت را به اتمام رسانید.

همه چیز در مورد بروکر آلپاری

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات آموزشی

بررسی جامع‌صرافی بینگ اکس‌

بررسی جامع‌صرافی بینگ اکس‌

صرافی بینگ اکس یکی از پلتفرم‌های معاملاتی آنلاین است که امکان خرید ...
8 ماه قبلمشاهده
نقد و بررسی جامع بروکر ویندزور

نقد و بررسی جامع بروکر ویندزور

ویندزور بروکرز (Windsor Brokers) یک کارگزار پیشرو در حوزه تجارت ارز است، ...
8 ماه قبلمشاهده
بررسی جامع‌صرافی مکسی

بررسی جامع‌صرافی مکسی

صرافی مکسی یکی از صرافی‌های برجسته و معتبر در ایران است که ...
8 ماه قبلمشاهده
نقد و بررسی جامع بروکر آمارکتس

نقد و بررسی جامع بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس، یک شرکت بین‌المللی در حوزه تجارت آنلاین است که از ...
8 ماه قبلمشاهده
نقد و بررسی جامع بروکر الپاری

نقد و بررسی جامع بروکر الپاری

آلپاری (Alpari) یک بروکر معتبر در حوزه معاملات مالی آنلاین است. این ...
8 ماه قبلمشاهده
بررسی و نقد جامع بروکر اوربکس

بررسی و نقد جامع بروکر اوربکس

بروکر اوربکس (Orbex) یک شرکت کارگزاری است که در بازارهای مالی فعالیت ...
8 ماه قبلمشاهده
نقد و بررسی جامع بروکر لایت فارکس

نقد و بررسی جامع بروکر لایت فارکس

تاریخچه و سابقه بروکر لایت فارکس   بروکر لایت فارکس (LiteForex) یک ...
8 ماه قبلمشاهده
نقد و بررسی جامع بروکر اینوسلو

نقد و بررسی جامع بروکر اینوسلو

اِینوسِلو یک کارگزاری نسبتاً جدید در بازار فارکس است که در قزاقستان ...
8 ماه قبلمشاهده
سبک RTM بهتره یا ICT

سبک RTM بهتره یا ICT

پرایس اکشن یا عملکرد قیمت، یک روش تحلیلی در بازارهای مالی است ...
8 ماه قبلمشاهده
نحوه ترید با‌ الگوی Cup and handle

نحوه ترید با‌ الگوی Cup and handle

الگوی "Cup and Handle" یک الگوی نموداری در تحلیل تکنیکال است که ...
8 ماه قبلمشاهده
0
    سبد خرید شما
    سبد خرید شما خالی است