آکادمی آرتامن | آموزش ترید ،ارز دیجیتال و فارکس

۰ تومان
0

آموزش جامع صرافی Bingx

آموزش کار با صرافی biings

آموزش جامع صرافی Bingx

BingX اولین صرافی دیجیتال اجتماعی است که با ویژگی منحصر به فرد کپی تریدینگ وارد دنیای بلاک چین و ارزهای دیجیتال شده است.

این صرافی که در آوریل 2018 تأسیس شد، در ابتدا Bingbon نام داشت، اما با در نظر گرفتن محبوبیت فزاینده تامین مالی اجتماعی (SocioFi) و توسعه بازار ارزهای دیجیتال، Bingbon تصمیم گرفت اولین پلتفرم معامله اجتماعی در جهان باشد و در نوامبر 2021 مجدداً به BingX تغییر نام داد.

آموزش نصب اپلیکیشن BingX

نسخه iOS

روش 1: BingX را در اپ استور جستجو کنید و روی «دریافت» کلیک کنید تا برنامه نصب شود.

آموزش جامع صرافی Bingx

روش 2: روی نماد دانلود در گوشه سمت راست بالای وب سایت رسمی BingX کلیک کنید. از یک برنامه با عملکرد اسکن (مانند دوربین) برای اسکن کد QR و باز کردن صفحه دانلود استفاده کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

روی «App Store» کلیک کنید و برنامه BingX را از آنجا دانلود کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx آموزش جامع صرافی Bingx

 

نسخه اندروید

روش 1: برای نصب برنامه، BingX را در فروشگاه Google Play جستجو کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

روش 2: روی نماد دانلود در گوشه سمت راست بالای وب سایت رسمی BingX کلیک کنید. از یک برنامه با عملکرد اسکن (مانند دوربین) برای اسکن کد QR و باز کردن صفحه دانلود استفاده کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

روی «Google Play» کلیک کنید و برنامه BingX را از آنجا دانلود کنید.

یا روی دکمه «دانلود» کلیک کنید تا برنامه BingX را مستقیما دانلود و نصب کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

آموزش افتتاح حساب BingX

 

راهنمای ثبت نام – برنامه(App)

مرحله 1: در صفحه اصلی، روی نماد آواتار در گوشه بالا سمت چپ کلیک کنید. در مرحله بعد، برای شروع ثبت نام، روی “Register” کلیک کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

مرحله 2: روش ثبت نام دلخواه خود را انتخاب کنید، شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را وارد کرده و رمز عبور خود را تنظیم کنید. سپس، روی ” Register ” کلیک کنید. (توجه: رمز عبور باید 8 تا 20 کاراکتر باشد و شامل اعداد و حروف باشد)

آموزش جامع صرافی Bingx

مرحله 3: برای تکمیل پازل تأیید امنیتی، علامت فلش را به سمت راست حرکت دهید. در نهایت کد تأیید دریافت شده توسط ایمیل یا شماره تلفن ثبت شده را وارد کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

راهنمای ثبت نام – وب

مرحله 1: از وب سایت رسمی BingX (https://bingx.com) دیدن کنید. در صفحه اصلی، روی “ثبت نام” در گوشه سمت راست بالا کلیک کنید تا ثبت نام شروع شود.

مرحله 2: روش ثبت نام دلخواه خود را انتخاب کنید، شماره تلفن یا آدرس ایمیل خود را وارد کرده و رمز عبور خود را تنظیم کنید. کادر “من توافق نامه مشتری و خط مشی رازداری را خوانده ام و با آن موافقم” را بخوانید و علامت بزنید. پس از آن، روی “ثبت نام” کلیک کنید. (توجه: رمز عبور باید 8 تا 20 کاراکتر باشد و شامل اعداد و حروف باشد)

آموزش جامع صرافی Bingx

مرحله 3: برای تکمیل پازل تأیید امنیتی، علامت فلش را به سمت راست حرکت دهید. در نهایت کد تأیید دریافت شده توسط ایمیل یا شماره تلفن ثبت شده را وارد کنید. سپس ثبت نام شما با موفقیت انجام خواهد شد.

آموزش جامع صرافی Bingx

 

کپی تریدینگ چیست؟

کپی تریدینگ چیزی است که در آن معامله گران حرفه ای به نمایندگی از طرفداران خود برای بخش کوچکی از سود خالص خود معامله می کنند. این یک موقعیت برد-برد برای معامله گران حرفه ای و معامله گران کپی است. علاوه بر این، یک فالوور می ‌تواند فهرستی از معامله‌ گران حرفه‌ ای موجود انتخاب کند و بیش از یک معامله ‌گر را در یک زمان دنبال کند.

 

چرا مبتدیان کپی تریدینگ را ترجیح می دهند؟

کپی تریدینگ یک انتخاب برای مبتدیان است زیرا مبتدیان را قادر می سازد تا ترید معامله گران حرفه ای را کپی کنند. آنها باید از موقعیت های معامله گران کپی کنند و در مقابل باید درصد سود یا کارمزد ماهانه به آنها بپردازند. بنابراین، به مبتدیان فرصتی برای یادگیری جنبه های ترید را می دهد و معامله گران بازده بیشتری کسب می کنند.

 

قبل از شروع معاملات کپی چه کاری باید انجام دهید؟

قبل از شروع سفر کپی تریدینگ، همیشه باید معامله گری را که دنبال می کنید ، معاملات او را بررسی کنید. تا زمانی که در مورد همه چیز، یعنی معامله گر و سابقه معاملاتی او تحقیق خوبی کرده باشید، کپی تریدینگ همیشه برای شما مفید خواهد بود. به‌علاوه، با مرور پروفایل ‌های آن ‌ها، ایده ‌ای خواهید داشت که کدام معامله ‌گر بهترین معاملات را انجام می‌ دهد، و این بیشتر به شما کمک می‌ کند تصمیم بگیرید چه کسی را می ‌خواهید دنبال کنید.

انواع کپی تریدینگ BingX:

کپی تریدینگ دو نوع است که به شرح زیر است:

  1. Copy Trade by Amount

برای کپی کردن معامله بر اساس مقدار، کاربران باید حداکثر مارجین هر واحد ترید را تنظیم کنند. به عنوان مثال، زمانی که کاربر حداکثر مارجین هر واحد ترید را 10 USDT تعیین می کند، یک کاربر از دستوری با حداکثر حد مارجین پیروی می کند. بنابراین، با وجود مقدار مارجین سفارش معامله ‌گر، محدودیت حاشیه 10 USDT خواهد بود.

  1. Copy Trade by Proportion

برای کپی تریدینگ بر اساس نسبت، کاربران باید «استاندارد واحد» را تنظیم کنند. به عنوان مثال، هنگامی که یک معامله گر سفارش 1 واحدی می دهد و کاربر “استاندارد واحد” را به عنوان 10 USDT/Unit تنظیم می کند، شما این ترتیب را با 10 مارجین USDT دنبال می کنید. به همین ترتیب، هنگامی که معامله ‌گر 2 واحد سفارش می ‌دهد، از دستور با مارجین 20 USDT پیروی می ‌کنید. بنابراین، نقدینگی بازار بر مقدار واقعی سفارش های کپی تأثیر می گذارد.

 

چگونه Copy Trade را در BingX شروع کنیم؟

مرحله 1: به کپی تریدینگ دسترسی پیدا کنید. چه در برنامه و چه در سایت می توانید از صفحه اصلی بر روی کپی تریدینگ کلیک کنید.

مرحله 2: یک معامله گر را انتخاب کنید. شما می ‌توانید از میان «Trending Trader» یا «Conservative Trader» که توسط سیستم توصیه شده است، بر اساس داده ‌های گذشته آن‌ ها انتخاب کنید. برای مشاهده «داده‌ های معاملاتی اشتراک‌ گذاری» یا «feed» روی نماد آنها کلیک کنید. برای هر گونه سوال در مورد هر شاخص، روی نشانگر کلیک کنید تا تعریف شاخص داده را ببینید.

مرحله 3: در صفحه اصلی معامله گر، روی “Copy Now” کلیک کنید و وارد تنظیمات Copy شوید.

نوع معاملات کپی: بسته به حساب معاملاتی سهمی که معامله‌ گر استفاده می‌ کند، دو نوع وجود دارد که شامل کپی بر اساس مقدار و کپی بر اساس نسبت است.

نوع اصول: USDT و VST (UST مجازی) برای معاملات کپی تحت قراردادهای آتی استاندارد. USDT برای کپی تریدینگ تحت Binance Futures و BingX Spot Grid.

کپی وجوه معاملاتی: برای معاملات کپی با قراردادهای آتی استاندارد BingX، کاربران می ‌توانند «اصول یک معامله»، «TP/SL»، «اصول معاملاتی کپی روزانه» و «حداکثر مارجین موقعیت» را تنظیم کنند. برای معاملات کپی با Binance Futures، کاربران می‌ توانند «کپی کردن وجوه معاملاتی»، «کپی فوری موقعیت ‌های معامله‌ گر » و «TP/SL» را تنظیم کنند. برای تجارت کپی با BingX Spot Grid، کاربران می ‌توانند «جفت معاملاتی»، «کپی وجوه معاملاتی» و «کپی معامله‌ گر را برای بستن پارامترهای شبکه» تنظیم کنند.

 

مرحله 4: روی “معاملات من” کلیک کنید تا داده های معاملاتی کپی را بررسی کنید.

نمای کلی(Overview): “درآمدهای امروز” و “درآمد کل” را نمایش می دهد. برای مشاهده اطلاعات بیشتر روی “جزئیات” کلیک کنید.

فعلی(Current): شامل سفارشات معاملاتی کپی است که هنوز بسته نشده اند.

تاریخچه کپی کردن(Copying History): شامل سفارشات معاملاتی کپی USDT و VST است که قبلا بسته شده اند.

 

مرحله 5: سفارشات معاملاتی کپی را ویرایش یا لغو کنید.

به معاملات من – جاری بروید و روی معامله ‌گری که کپی می ‌کنید ضربه بزنید. برای توقف کپی دستی، روی “توقف کپی” کلیک کنید. پس از لغو، دیگر سفارشات معامله گران را کپی نخواهید کرد و معامله گر دیگر در لیست کپی شما نشان داده نخواهد شد. با بستن سفارشات توسط معامله گر، سفارش های کپی شده موجود بسته می شوند. روی “ویرایش” کلیک کنید تا “تنظیمات کپی” را تغییر دهید.

 

نحوه استفاده از TradingView در Bingx

TradingView  به کاربران اجازه می دهد تا مجموعه ابزارهای سفارشی شده را برای تحلیل تکنیکال، با ابزارها و گزینه های قدرتمندتر ایجاد کنند. کاربران می توانند به سرعت از صفحه تجارت BingX به آن دسترسی داشته باشند و از آن استفاده کنند.

  1. 1. نحوه ترید در TradingView

مرحله 1: روی Standard Futures در نوار نویگیشن بالا در bingx.com کلیک کنید و وارد صفحه معاملات شوید.

آموزش جامع صرافی Bingx

مرحله 2: برای دسترسی سریع به وب سایت TradingView، بر روی Chart by TradingView در پایین نمودار K-line کلیک کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

مرحله 3: در وب سایت TradingView، روی کادر آواتار در نوار نویگیشن بالا کلیک کنید تا زبان های پشتیبانی شده را تغییر دهید. برای دسترسی سریع و مشاهده نمودار بر روی دکمه نمودار کلیک کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

مرحله 4: برای جستجوی سریع ، روی کادر قرمز در گوشه سمت چپ بالای نمودار کلیک کنید. برای انتخاب/ جستجوی منابع پلتفرم های مختلف، روی «همه منابع (All sources)» کلیک کنید. برای انتخاب/جستجوی منابع پلتفرم های مختلف، روی «همه منابع» کلیک کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

مرحله 5: پس از تغییر منبع به BingX، روی “Crypto” کلیک کنید تا به سرعت تمام جفت های رمزنگاری پشتیبانی شده توسط BingX را مشاهده کنید. همچنین می توانید جستجوی سریعی در Search انجام دهید.

آموزش جامع صرافی Bingx

نحوه لینک کردن TradingView به BingX

مرحله 1: روی Trading Panel کلیک کنید و BingX را انتخاب کنید تا آن را به TradingView متصل کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

مرحله 2: برای اتصال TradingView به BingX وارد حساب کاربری TradingView شوید یا ثبت نام کنید. پس از آن، به صفحه ورود به سیستم BingX هدایت می شوید

آموزش جامع صرافی Bingx

دستورالعمل TradingView Tool

مرحله 1. پس از اتصال به حساب BingX خود، روی نماد واقع در نوار کناری سمت راست همانطور که در زیر مشخص شده است کلیک کنید تا پنل سفارش باز شود و ترید شروع شود.

آموزش جامع صرافی Bingx

مرحله 2: پس از ثبت سفارش، به پنل معاملاتی در پایین سمت چپ بروید تا جزئیات سفارش را بررسی کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

 

آموزش نکات کلی صرافی Bingx

صفحه نخست

صفحه اصلی شامل لینک های سریع به صفحات اطلاعات، صفحه ای برای ورود و ثبت نام، منوی انتخاب زبان و دکمه ای برای دانلود اپلیکیشن موبایل است.

1) تب انتخاب مشتقات: قرارداد استاندارد صفحه ای را با یک پلتفرم معاملاتی و ابزارهای آتی برای ارزهای دیجیتال، شاخص ها، کالاها و فارکس باز می کند. تب Perpetual Swaps صفحه ای را با مشتقات باز می کند که قرارداد آنها تاریخ انقضا ندارد.

2) صرافی با سیستم های پرداخت مانند Coinify، Advcash، Paxful و غیره یکپارچه شده است. شما می توانید با استفاده از کارت بانکی ارز دیجیتال خریداری کنید. سکه ها به حساب صرافی شما واریز می شود.

3) در بخش «بازار» می‌توانید ارزهای دیجیتال را در بازار نقدی مشاهده، مطالعه، خرید یا فروش کنید و همچنین یک تبادل فوری سکه انجام دهید.

4) بخش “کپی” حاوی تمام اطلاعات لازم در مورد معامله گرانی است که معاملات آنها قابل کپی است. همچنین فرصتی برای در نظر گرفتن نامزدی خود به عنوان معامله گر کپی وجود دارد که پس از آن می توانید به راحتی معاملات خود را به اشتراک بگذارید و درآمد اضافی دریافت کنید. شما همچنین می توانید یک معامله گر را توصیه کنید.

5) در وبلاگ BingX، جایی که صرافی اخبار شرکت را به اشتراک می‌گذارد، می ‌توانید ویژگی ‌های جدید را پیگیری کنید و اخبار مهم جهانی درباره صنعت کریپتو را بررسی کنید.

۶) دکمه دانلود اپلیکیشن BingX در گوشی هوشمند.

7) منوی انتخاب زبان، زبان های موجود: انگلیسی، روسی، چینی، ویتنامی، اسپانیایی، کره ای، اندونزیایی، ژاپنی، ترکی و هلندی. لیست زبان ها به طور مداوم در حال به روز رسانی است و به گفته خود صرافی، انتظار می رود در آینده نزدیک زبان پرتغالی و آلمانی اضافه شود.

8) لیست معامله گران با بهترین شاخص های سود در 30 روز گذشته.

آموزش جامع صرافی Bingx

در تصویر صفحه زیر صفحه ستونی از اخبار و اطلاعیه ها، پیوند به دفترچه راهنما، دکمه ثبت نام و نقل قول وجود دارد.

10) فیلد ورود ایمیل جهت ثبت نام از طریق ایمیل.

11) ستون اطلاعیه های صرافی Bingx.

12) راهنمای عملکرد تبادل BingX

13) مظنه جفت های معامله شده در بورس. مظنه ها بر اساس انواع ارز مظنه شده برای اوراق مشتقه تقسیم می شوند، ابزارهای نقدی در یک ستون جداگانه قرار دارند.

14) دکمه تماس با کارمند پشتیبانی.

آموزش جامع صرافی Bingx

چگونه در Bingx دارایی های خود را تبدیل کنید؟

BingX Convert ابزاری در دسترس است که به شما امکان می دهد کریپتو موجود در حساب صندوق خود را به کریپتو دیگری تبدیل کنید. این بیش از ده ارز دیجیتال مانند BTC، ETH و USDT را پشتیبانی می کند.

می توانید ارزهای دیجیتال را به حساب BingX خود واریز کنید. اگر می خواهید دارایی های خود را به ارزهای دیگر تبدیل کنید، به سادگی به صفحه تبدیل مراجعه کنید. در ادامه شما را با نحوه تبدیل ارزهای دیجیتال در وب سایت و اپلیکیشن BingX آشنا می کنیم.

وب

مرحله 1: وارد حساب BingX خود شوید و مطابق تصویر زیر روی Convert کلیک کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

مرحله 2: رمزی را که در قسمت “Spend” نگه می دارید انتخاب کنید و سپس در قسمت “Receive” ارز دیجیتالی را که می خواهید دریافت کنید انتخاب کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

مرحله 3: مبلغ کریپتویی را که می خواهید پرداخت کنید در قسمت “Spend” یا مبلغ کریپتویی را که می خواهید دریافت کنید در قسمت “Receive” وارد کنید، بلافاصله نرخ تبدیل مرجع را در BingX دریافت خواهید کرد. اگر این نرخ را قبول دارید، برای ادامه روی “تبدیل” کلیک کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

 

برنامه

مرحله 1: وارد حساب BingX خود شوید، از صفحه “دارایی” دیدن کنید و روی “تبدیل” ضربه بزنید.آموزش جامع صرافی Bingx

مرحله 2: یک حساب کاربری انتخاب کنید، یک رمز ارز را انتخاب کنید و مبلغی را که می خواهید تبدیل کنید وارد کنید. شما بلافاصله نرخ تبدیل مرجع را در BingX دریافت خواهید کرد. اگر این نرخ را قبول دارید، برای ادامه روی “تبدیل” ضربه بزنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

 

 

فرآیند واریز و برداشت ارزهای دیجیتال در صرافی Bingx

در اینجا در BingX، می ‌توانید به راحتی ارزهای دیجیتال را واریز و برداشت کنید، همچنین دارایی‌ ها را به/ از دیگر پلتفرم‌ ها/کیف‌ پول ‌ها منتقل کنید.

نحوه سپرده گذاری ارزهای دیجیتال

وب

مرحله 1: وارد حساب BingX خود شوید، روی نماد کیف پول در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی کلیک کنید و از منوی کشویی گزینه Deposit را انتخاب کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

مرحله 2: ارز، شبکه و حساب سپرده خود را انتخاب کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

مرحله 3: آدرس واریز را کپی کنید و برای انجام انتقال به پلتفرم برداشت بروید. از طرف دیگر، برنامه پلتفرمی را که می ‌خواهید دارایی ‌ها را از آن برداشت کنید، باز کنید. به صفحه برداشت بروید و قسمت آدرس را پیدا کنید. روی نماد اسکن در قسمت آدرس ضربه بزنید. با استفاده از قابلیت اسکن برنامه، کد QR نمایش داده شده در صفحه سپرده BingX را اسکن کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

App

مرحله 1: وارد حساب BingX خود شوید، روی دکمه “دارایی” در گوشه سمت راست پایین صفحه اصلی کلیک کنید و روی “سپرده” کلیک کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

مرحله 2: ارز، شبکه و حساب سپرده خود را انتخاب کنید. اگر می‌خواهید کد QR آدرس سپرده را در برنامه پلتفرم برداشت بارگذاری کنید، روی «ذخیره تصویر» کلیک کنید. همچنین، روی «کپی آدرس» کلیک کنید تا مستقیماً آدرس سپرده را کپی و در قسمت آدرس پلتفرم برداشت جای ‌گذاری کنید. پس از آن، انتقال را در پلتفرم برداشت انجام دهید.

آموزش جامع صرافی Bingx

توجه داشته باشید:

لطفاً از صحت ارز و شبکه سپرده (chain) انتخابی مطمئن شوید. در غیر این صورت، دارایی های شما از بین می رود و قابل بازیابی نیست.

سپرده ها باید توسط کل بلاک چین تأیید شود و معمولاً در عرض 10 تا 60 دقیقه می رسند. در صورت واریز موفق از طریق پیامک به شما اطلاع داده خواهد شد.

حداقل مبلغ سپرده 1 USDT است. حواله های کمتر از این مبلغ به حساب نمی آید و قابل برگشت نیست.

سرعت واریز ممکن است به دلیل ازدحام شبکه بیشتر از حد معمول طول بکشد. برای بررسی وضعیت انتقال دارایی های خود می توانید TxID را از پلتفرم برداشت بازیابی کنید.

 

چگونه ارزهای دیجیتال در صرافی Bingx را برداشت کنیم؟

وب

مرحله 1: به حساب BingX خود وارد شوید، روی نماد کیف پول در گوشه سمت راست بالای صفحه اصلی کلیک کنید و از منوی کشویی گزینه “Withdraw” را انتخاب کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

مرحله 2: یک روش برداشت را انتخاب کنید. در حال حاضر، دو روش برداشت وجود دارد: برداشت و انتقال داخلی.

(1) برداشت: ارز و شبکه برداشت را انتخاب کنید و آدرس و مبلغ برداشت را وارد کنید. حساب برداشت خود را انتخاب کنید (در بخش تعداد برداشت)، هزینه برداشت را تأیید کنید و در نهایت روی «برداشت» کلیک کنید تا برداشت کامل شود.

آموزش جامع صرافی Bingx

(2) انتقال داخلی: ارز برداشت و روش انتقال را انتخاب کنید. در مرحله بعد، User UID/Email/Phone Number را وارد کرده و مبلغ برداشت را وارد کنید. حساب برداشت خود را انتخاب کنید (در زیر “تعداد برداشت”) و در نهایت روی “برداشت” کلیک کنید تا برداشت کامل شود.

آموزش جامع صرافی Bingx

 

برنامه

مرحله 1: وارد حساب BingX خود شوید، روی دکمه “Assets” در گوشه سمت راست پایین صفحه اصلی کلیک کنید و روی “Witdraw” کلیک کنید.

آموزش جامع صرافی Bingx

مرحله 2: یک روش برداشت را انتخاب کنید. در حال حاضر، دو روش برداشت وجود دارد: انتقال زنجیره ای و انتقال داخلی.

آموزش جامع صرافی Bingx آموزش جامع صرافی Bingx

کلام آخر

صرافی رمزارز BingX، به طور کلی، تنظیمات پلتفرم و سطوح امنیتی مشابهی با 10 صرافی برتر ارزهای دیجیتال دارد. یک تفاوت مهم در اجرای عملکردهای اجتماعی، معامله سهام و کپی تریدینگ است.

به عنوان یکی از صرافی های رمزنگاری در سایتی مانند TradingView، BingX مشروعیت خود را ثابت می کند. زمانی که بازار کریپتو نوسان ندارد، در بازارهای دیگر مانند نفت یا طلا معامله کنید، این فرصتی را برای شما فراهم می کند تا سود کنید و سبد خود را متنوع کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مقالات آموزشی

بررسی جامع‌صرافی بینگ اکس‌

بررسی جامع‌صرافی بینگ اکس‌

صرافی بینگ اکس یکی از پلتفرم‌های معاملاتی آنلاین است که امکان خرید ...
8 ماه قبلمشاهده
نقد و بررسی جامع بروکر ویندزور

نقد و بررسی جامع بروکر ویندزور

ویندزور بروکرز (Windsor Brokers) یک کارگزار پیشرو در حوزه تجارت ارز است، ...
8 ماه قبلمشاهده
بررسی جامع‌صرافی مکسی

بررسی جامع‌صرافی مکسی

صرافی مکسی یکی از صرافی‌های برجسته و معتبر در ایران است که ...
8 ماه قبلمشاهده
نقد و بررسی جامع بروکر آمارکتس

نقد و بررسی جامع بروکر آمارکتس

بروکر آمارکتس، یک شرکت بین‌المللی در حوزه تجارت آنلاین است که از ...
8 ماه قبلمشاهده
نقد و بررسی جامع بروکر الپاری

نقد و بررسی جامع بروکر الپاری

آلپاری (Alpari) یک بروکر معتبر در حوزه معاملات مالی آنلاین است. این ...
8 ماه قبلمشاهده
بررسی و نقد جامع بروکر اوربکس

بررسی و نقد جامع بروکر اوربکس

بروکر اوربکس (Orbex) یک شرکت کارگزاری است که در بازارهای مالی فعالیت ...
8 ماه قبلمشاهده
نقد و بررسی جامع بروکر لایت فارکس

نقد و بررسی جامع بروکر لایت فارکس

تاریخچه و سابقه بروکر لایت فارکس   بروکر لایت فارکس (LiteForex) یک ...
8 ماه قبلمشاهده
نقد و بررسی جامع بروکر اینوسلو

نقد و بررسی جامع بروکر اینوسلو

اِینوسِلو یک کارگزاری نسبتاً جدید در بازار فارکس است که در قزاقستان ...
8 ماه قبلمشاهده
سبک RTM بهتره یا ICT

سبک RTM بهتره یا ICT

پرایس اکشن یا عملکرد قیمت، یک روش تحلیلی در بازارهای مالی است ...
8 ماه قبلمشاهده
نحوه ترید با‌ الگوی Cup and handle

نحوه ترید با‌ الگوی Cup and handle

الگوی "Cup and Handle" یک الگوی نموداری در تحلیل تکنیکال است که ...
8 ماه قبلمشاهده
0
    سبد خرید شما
    سبد خرید شما خالی است